Pagalbos skyrelis


Pagalbos skyrelis, kuriame rasite daug naudingos informacijos.

Šiame pagalbos skyrelyje pasistengsime atsakyti į klausimus, kurie buityje dažnai kyla eiliniams kompiuterių vartotojams. Kadangi kompiuteris yra toks daiktas, kuris, regis, labai protingai atsako į klausimus, labai greitai išsprendžia mūsų galva ypač sudėtingas tiek matematines, tiek logines užduotis, leidžia atsipūsti (o kartais ir pasikankinti) laisvalaikiu žaidžiant kompiuterinius žaidimus, apie jį eiliniai vartotojai galvoja kaip apie „velnio (o gal ir Dievo) mašiną“.

Mūsų komanda, gerai išmanantys tiek programinę, tiek ir metalinę kompiuterių dalis, galėtų paprieštarauti – kompiuteris anaiptol nėra kažkas antgamtiško, nors, iš tiesų, ir nėra paprastas daiktas. Jis nenukrito staiga kaip mana iš dangaus, jo vystymosi ir tobulėjimo procese dalyvavo milžiniškas skaičius mokslininkų, kurie šiandien mums gali pasiūlyti „velnio mašiną“, o rytoj..?

Tikslu eilinį namų kompiuterio vartotoją supažindinti su kompiuterinėmis technologijomis, jų vystymusi, padėti išspręsti nesudėtingas kompiuterio problemas bei atsakyti į dažnai kylančius klausimus, sukūrėme savotišką bei paprastą informacijos šaltinį – mūsų specialistai pasistengs papasakoti apie kompiuterių istoriją, atsakyti į Jūsų klausimus bei padėti nesudėtinguose problemų sprendimuose, kuriuos galite atlikti ir patys. Tad Jūsų dėmesiui:

Pagalbos skyrelis
Pagalbos skyrelis

PASIDARYK PATS!

Šiame skyrelyje rasite patarimus, kaip „suremontuoti“ nesudėtingus gedimus arba atlikti tam tikrus kompiuterinius dalykus patiems namų sąlygomis.

Kaip pakeisti Windows slaptažodį?
Kaip pasigaminti paleidžiamąjį (BOOT) USB diską?
Windows „pakimba“ krovimosi metu: techninės ar programinės dalies gedimas?

TERMINŲ ŽODYNAS

Šiame skyrelyje pabandėme sutalpinti tai, kas susiję su kompiuterine technika bei jos terminais.

Įrenginių ir komponentų terminai
Mato vienetai
Procesų ir reiškinių terminai
Remonto darbų terminai
Technologiniai terminai

D.U.K. - dažnai užduodami klausimai

Dažnai užduodamų klausimų skyrelis. Kilus problemai, aplankykite jį pirmoje vietoje, gal tokį pat klausimą jau kažkas kitas buvo uždavęs…

Išmaniųjų telefonų programinė dalis
Kompiuterių programinė dalis
Kompiuterių techninė dalis
Kompiuterių supirkimas
Kompiuterių remontas


Neradę Jus dominančios informacijos ar konkretaus atsakymo į konkretų klausimą, užpildykite formą dešinėje pusėje su Jūsų klausimu, ir mes pasistengsime, kad atsakymą gautumėte per labai trumpą laiką, o tiksliau – greičiau, nei jis atsiras pas mus svetainėje… 🙂

9 komentarai apie “Pagalbos skyrelis

  1. Sveiki, turiu tokią problemą, prie nešiojamo kompiuterio visada naudoju pajungtą išorinį kietajį diską. Jame laikomi visi svarbiausi failai. Dabar šio disko kompiuteris nebeatidaro ir prašo formatuoti. Formatutoi negaliu, nes diske liko daug svarbių failų, kaip ir minėjau. Išbandžiau programą Find and Mount Pro, skenavo visą dieną, bet failų nerado. Bandžiau ir EasyUs Data Recovery Wizard programą, ji taip pat nepadėjo. Noriu paklausti ar jūs atkuriate failus iš išorinio disko? Ar yra šansų susigrąžinti savo failus? Ir kokia maždaug kaina šios paslaugos? Ačiū

  2. Sveiki,
    Nepavyksta startuoti savo nesiojamo DELL. Vis ismeta melyna ekrana, issijungia pats, ir vel restartuojasi. Ir taip non stop.
    Perinstaliavau OS windows 7 su legaliu turimu CD. Bet iskilo problemos su windows update, negali normaliai updatinti, rodo klaida. Tada vel pradejo issijungoneti pats, ir vel melynas ekranas grizo.
    Perinstaliuodama issaugojau sena informacija.
    Gal ten galejo uzsilikti virusas?
    Tikiuo, jog aiskiai isdesciau savo beda.

    • Sveiki,

      panašu, kad problema pas Jus ne Software’inė, o „Metalinė“, nes po perinstaliavimo problema, jei būtų buvusi programinės dalies, turėjo išsispręsti, tačiau Jūsų atveju BSoD (Blue Screen of Death – mėlynas mirties langas) kartojasi, o tai signalizuoja apie techninį, ne programinį gedimą.
      Deja, šioje vietoje tekstu Jums padėti nebegalime, atgabenkite kompiuterį mums ir mes identifikuosime problemą ir ją pašalinsime.

      Pagarbiai,
      Robinesa kolektyvas.

  3. Sveiki, turiu tokia bėda. Yra router’is ir ji pajungus veikia tik skype, o jokio interneto nekrauna visiškai. Bandžiau pati perstatyti nustatymus ir “ quick setup “ daryti bet niekas nepadėjo. Visai nesenai tvarkė router’i , bet pajungus vis tiek neveikė. O tikrinant problemą, rašo kad negali susisiekt su DNS serveriu, skambinom tiekėjams interneto nieko nesakė.

    • Sveiki,

      deja, tačiau vienareikšmiško atsakymo nėra. Galimos ne viena priežastys, kaip ir sprendimai.

      1. Galima priežastis – neteisingai/nepilnai nurodyti IP/DNS adresai. Kai kurie interneto tiekėjai vis dar naudoja „pririšimą“ prie jų tinklo, tad jiems reikia tiksliai nurodyti, kokiu IP adresu Jūs ketinate jungtis prie jų tinklo. Šie nustatymai įvedami, Jūsų atveju, į patį maršrutizatorių (ji vidinę atmintį). Tada, kai interneto tiekėjas tinkamoje linijoje randa tinkamus IP nustatymus, „pririša“ paslaugą prie gavėjo. Beje, kai kuriais atvejais, interneto tiekėjas turi būti informuotas apie „metalo“ pasikeitimą ir atnaujinti MAC adresą (jį, unikalų, turi visi „metaliniai“ įrenginiai, galintys prisijungti prie tinklo).
      2. Galima priežastis – neteisingai nurodytas interneto tiekėjo pajungimo tipas maršrutizatoriuje. Pagal nutylėjimą, šiuolaikiniai maršrutizatoriai „standartu“ laiko DHCP jungimo tipą, tačiau jei jis iš tiesų skiriasi nuo realaus interneto tiekėjo jungimo tipo – maršrutizatorius nebus aptarnaujamas ir „blūdys“. Pasitikrinkite, koks realus Jūsų interneto tiekėjo jungimo tipas ir tiksliai tokį tipą nurodykite maršrutizatoriaus nustatymuose. Pagrindiniai naudojami: StaticIP, DHCP. StaticIP atveju reikia nurodyti IP ir DNS adresus atskirai (skaityti aukščiau).
      3. Galima priežastis – netinkamai sujungtas įeinančios jungties kabelis. Atkreipkite dėmesį, kad maršrutizatorius turi 4+1 „įėjimą/išėjimą“. Laidą, kuriuo internetas tiekiamas („atkeliauja iš koridoriaus“), būtina įkišti į lizdą, kuris yra atskirtas nuo likusių 4. T.y., jei matote 4+1, tai „įeinantysis“ laidas turi būti įkištas į „1“ lizdą. Priešingu atveju, maršrutizatorius veiks kaip skirstytuvas, o jei ir pavyks kokiu nors būdu nustatyti, neretai „blūdys“.

      Čia nurodėme tik dažniausiai pasitaikančias 3 priežastis ir preliminarius jų sprendimo būdus, tačiau tikrai nesakome, kad kažkuris tikrai iš šių gedimų taikomas Jums. Jūsų gedimą galima nustatyti tik realios apžiūros ir testų metu, tačiau niekas netrukdo išbandyti ir mūsų pasiūlytus sprendimus.

      Sėkmės!

  4. Sveiki,man atsitiko tokia beda ,vakar man sedint prie kompiuterio atsijunge internetas bet to paciu metu kitame buvo ,tad nusprendziau savo restartuoti ,ir tada ismete lentele ,kad ar tikrai to noriu nes kiti zmones yra prisijunge ,ar tai gali buti? jai taip lkaip tai sutrukdyti kad daugiau nesikartotu.?

    • Sveiki,

      visų pirmą, kyla įtarimas, kad ne „kiti žmonės yra prisijungę“ internetu/tinklu, o tuo pat metu kitas kompiuterio vartotojas (Account) buvo aktyvus. Dėl to operacinė sistema ir klausė Jūsų, ar tikrai norite išjungti/perkrauti kompiuterį, nes kitas kompiuterio vartotojas aktyvus.

      Kitaip sakant, panašu, jog baiminatės ne tos priežasties, kuri iš tiesų įvyko. Jei jau „kažkas“, prisijungęs internetu/tinklu naršytų Jūsų kompiuteryje, tai tikrai operacinė sistema Windows išjungiama/perkraunama neklaustų, ar „atjungti tą kažką“ – įsilaužėliai tikrai geriau maskuojasi, nei būtų galima pamanyti.

  5. laba diena. mano macbook padidinus vaizda ant viso ekrano zmoniu veidai ir kiti baltos spalvos vaizdai rodo melyna spalva

    • Sveiki,

      priežasčių gali būti ir daugiau, tačiau panašu, jog reikalų galite turėti su begendančia vaizdo posisteme. Deja, jų remontas brangus, tačiau tokiems kompiuteriams, kaip MacBook – vertas remonto kainos.

      Tačiau gali būti, jog gedimas slepiasi ir operacinėje sistemoje (MacOS). Kad išsklaidyti abejones – reikalingas nuodugnesnis patikrinimas.
      Norėdami jį atlikti, kreipkitės adresu Šilutės pl. 40C, II a., klaipėda. Tel Nr.: +370 670 20403

      Pagarbiai, Robinesa komanda.

Parašykite komentarą